Reklamační řád

Reklamace

 

Reklamaci můžete uplatnit zasláním produktu určeného k reklamaci společně s níže uvedenými reklamačními informacemi na adresu: 

Monika Marková, Staříč 245, 739 43

Prosíme aby jste nám k reklamovanému kusu podali tyto informace:

- Číslo objednávky

- Adresu, kontakt

Způsob vyřízení reklamace:

- Výměna za nový kus (pár)

- Nákup jiného produktu s 40%slevou

- Opravu, která je samozřejmě zdarma.

- Vrácení peněz (Vaše číslo účtu)

Tyto informace můžete přiložit do obálky k reklamovanému zboží, nebo nám ho zaslat meilem.

Reklamace bude vyřízena po obdržení zboží na adresu a vy budete okamžitě kontaktování o jejím plnění. Za nedodanou, či ztracenou zásilku nepřebíráme odpovědnost, proto prosím posílejte zásilky doporučeně.

 

Požaduji vyřídit