Reklamační řád
Reklamace
Reklamaci můžete uplatnit zasláním produktu určeného k reklamaci společně s níže uvedenými reklamačními informacemi na adresu:
Monika Marková, Staříč 245, 739 43
Prosíme aby jste nám k reklamovanému kusu podali tyto informace:
- Číslo objednávky
- Adresu, kontakt
Způsob vyřízení reklamace:
- Výměna za nový kus (pár)
- Nákup jiného produktu s 40%slevou
- Opravu, která je samozřejmě zdarma.
- Vrácení peněz (Vaše číslo účtu)
Tyto informace můžete přiložit do obálky k reklamovanému zboží, nebo nám ho zaslat meilem.
Reklamace bude vyřízena po obdržení zboží na adresu a vy budete okamžitě kontaktování o jejím plnění. Za nedodanou, či ztracenou zásilku nepřebíráme odpovědnost, proto prosím posílejte zásilky doporučeně.